søndag den 20. januar 2008

Årets første julekort

Her er årets første julekort, det er lavet til julekortudfordringen på http://forum.dreampapers.dk/. Jeg har bestemt mig for, at jeg skal lave julekort hele året. 1 for januar, 2 for februar, 3 for marts o.s.v. Jeg tænker at interresse for julekort nok er større efter sommerferien og i løbet af efterår, hvor nye stemlper, nyt papir begynder at drukke op i butikkerne.
En udfordring hvor man ikke må bruge stemlper ????? Jeg bruger jo altid stempler, så jeg har det mest af eftermiddag brugt ord, som ikke kan gentages her. Resultatet af anstrengelserne og de mange fy-ord ses her over.
Jeg har brugt Bazzill karton, papir fra Bacis Grey, Quic Kutz julemand, MM chic board, og guld stickers. De her guld stickers har jeg ikke haft oppe af skuffen siden før jeg begyndte at scrappe, Så jeg har fået brugt af lager idag.GG

3 kommentarer:

Pialine sagde ...

Selvom du ikke har brugt stempel er du da sluppet godt fra dit julekort, det er da superflot :o)

Knuzzer
Pialine

Sarah sagde ...

Det er da blevet rigtig flot. Synes det er en fantastisk god ide og godt tænkt at skrue dampen op i løbet af året.

Anne Bente sagde ...

åhhh, utroligt flot kort du har lavet der :)