mandag den 18. februar 2008

Forårstegn

Historien om disse billeder på LO her er lidt sjov. Sidste år, jeg tror det var i påsken, var Benjamin og jeg en tur på Exprimentarium, det var jo alletiders mulighed for at får taget nolge billeder af Benjamin. Men nej, han skulle ikke med på nolge billeder, så jeg fik taget nolge dårlige billeder af dinosaorer. På hjemmen vejen spørge ungen, så om jeg ikke vil lave sådan en billede side (LO) af ham og dinoerne??????
Så var jeg måtte fortælle ham, at det kun jeg jo ikke da han ikke vil have taget billeder. Efter lidt tænkerig, fik jeg billederne af ham og forårsblomsterne. De blå skulle dufte rigtig godt.

Ha en go`dag.;o)

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

WOW....... hvorfor kan man ikke give stjerner herinde?? Denne her er helt fantastisk!!

Thanni sagde ...

Hvor er det flot med de blå farver og alle detaljerne :)..og en sød historie osse ;)

Netti sagde ...

Jeg er vild med dit layout. Specielt den måde du har syet kanten på hele vejen rundt.
Superfedt layout!

Pialine sagde ...

Sikke et flot LO, du fik da taget et godt billede af Benjamin og ikke mindst blomsterne. Elsker din syning rundt om kanten.
Knuzzer
Pialine

Pia sagde ...

Det er ikke sådan med de drenge som ikke altid vil fotograferes, flot drenget lo

Unknown sagde ...

Rigtig flot layout.

fie & Co sagde ...

Lækkert layout! Fed mix af det hele:0)

Rigtig god weekend

Anne Bente sagde ...

wawwww hvor er den dog super flot, såå lækre farver og detaljer :)

Anne Thormose sagde ...

Typisk børn - min den store ville ikke kigge på fotografen i november, men lige så snart vi kom inden for døren hjemme lød det: Mor, vil du ikke nok tage nogle billeder af mig? .....
Skønt layout med mange flotte detaljer.