torsdag den 20. marts 2008

(ME)

Endnu et LO lavet i det lækker Graphic 45 papir. Serien har nolge rigtig søde mønster, dejlige farver , er dobb. sidet og god til sort/hvide billeder. Der udover er der brugt chipboards bogstaver fra Crete paper, prima blomster og stemlper fra Auturm Leavers.
Billedet er af mig, som 4-5 årrig. Billedet er taget af en fotograf der havde fået en god ide, om at fotografer børn på gaden uden forældre, alså en "børnelokke" fotograf. Min mor var hvis blev godt sur.

Tak for de mange dejlige kommentar til forrige indlæg. Jeg kan fortælle, at jeg næsten har tabt 50 kg nu, mangler bare 300 gram. Jeg har haft en lang pause, hvor hovedet er kommet lidt med. Men jeg synes stadig mit tøj er krøbet hver gang jeg har vasket det.

God Påske, nu vil jeg tag på arbejdet;o(

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Skæg lille historie - og uanset hvad er det et rigtigt godt billede. Jeg venter selv på noget af det papir i min næste månedspakke - bliver lidt spændende... Fik jeg for øvrigt nævnt, at det er et super flot LO??

Unknown sagde ...

Ahh, så det her er altså et skummelt billede, hvordan fik din mor så fat i billedet, hvis det var en børne-billedlokker der tog det ??

Så flot med de 50 kilo, der var også en på Glostrup i går, som havde smidt nogenlunde det samme som dig, det er så vildt !

Thanni sagde ...

Det er nogen rigtig dejlige farver til det sort/hvide billede - og som sædvanlig et flot LO!! :)

Netti sagde ...

Rigtig flot billede trods den noget dystre historie.
Det er så vildt at du har smidt så meget - super gået.

Majer sagde ...

Guuud... sådan nogle billeder findes der også af mig og min bror... altså børnelokker-billeder. Dem må jeg da lige låne hjemme hos mine forældre :-)

Det er så flot med din vægt!! Tillykke med det og god påske!!

Unknown sagde ...

Trods den dystre historie, er det et meget flot layout