torsdag den 10. juli 2008

Slangetæmmer

Anne´s sommerudfordring nr. 1 hos Dreampapers blev til dette LO, med en serie billeder af mig selv og en lille(stor) slange. I efterår sidste år var jeg med skolen (jeg arbejdede på dengang) i zoo og i skoletjensten, hvor jeg lige kun vise ungerne slange. Til LO er der brugt både nyt og glammel. Det meste er fra Mosh Posh pakke og de gule Prima blomster er fra en af de først swaps jeg deltog i.
Jeg kun ikke lad være med at tag et billed af den fløjls lækker dahlia fra min have.

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Lækkert lo og hvor er den blomst bare smuk

Charlie sagde ...

UTROLIG smuk Dahlia og FINT LO - sådan har de altid været i ZOO - jeg tror de elsker det. Jeg stod for mange år siden (tror jeg var knapt 20 år) med en flok ulveunger der gerne ville se den store kvælerslange og minsandten om jeg ikke også endte med dens hoved i den ene hånd og hale i den anden med resten af den over skulderen. ØV SÅ at man ikke havde sit kamera ved hånden dengang - det overraskende var at de jo slet ikke er ulækre at røre ved - men jeg behøver ikke liiige prøve det igen. =0)

lam sagde ...

flot layout med flot opsætning og den blomst er bare så smuk