tirsdag den 2. december 2008

Et par LOér

Her på en mørk december dag er det dejligt med et par sommer LOér. Det første er fra forrig sommer da Bella kun var 8 uger og en rigtig sweetheart. Papiret er fra Pink Paislee, jeg er vild med det papir.
Det Lo er også med billeder fra sommeren 2007 af Benjamin og Daniel, et par rigtig strandløver. Har endelig haft billederne frem mange gang, men ikke haft det rigtig papir til dem. Men nu fandt jeg det rigtig dreng papir fra Prima. Hmm, er også vild med Prima papir. Loét er et lifte fra dec. nr af Creating Keepsakes.
Glædelig december til alle. ;o))

11 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hej Connie
Godt du er kommet på toppen igen.:)
Sikke nogle skønne sommerLO'er du har lavet. Jeg vil give dit ret i at det er noget lækker papir. Jeg må se at komme igang med LO'er igen. Da jeg så dine kom jeg til at savne at lave LO.
Ses vi imorgen hos DP?
Glædelig 2. december aften.:)
Knus Gitte

Gitte sagde ...

Ups glemte lige.
En kanon flot juleheader du har lavet.
Knus :)

Karina Beck sagde ...

To rigtig lækre LOer. Både farver, opsætning og papirvalg er super.
Uhh, hvor jeg længes efter varme, når jeg ser på dem; )

Pia sagde ...

Ja det er 2 flotte loer, dejligt med sommer billeder her i den mørke tid, ser godt ud med alle knapperne du har sat på bade loet

Anne Bente sagde ...

skønne skønne loer som atid connie, ha en fortsat god dag

Gitte sagde ...

Hej Connie
Så håber jeg at vi ses d. 17 for der kommer jeg også. :)
Knus Gitte

lam sagde ...

ja lige hvad man længes efter på sådan en våd tirsdag, sol og varme. To flotte layout og sikken en sød hundebasse på det første

troll13 sagde ...

Ja, så længes vi mod sommer... De er da bare så skønne, dine LO'er, sommerlige og farverige. Og lækre opsætninger samt alle dine skønne detaljer.

maria sagde ...

Super flotte sommer LO i lækre farver og med så mange detaljer.
Nøj hvor jeg længes efter sommer og vinteren er kun lige begyndt

Pialine sagde ...

To rigtig flotte sommer LO´ er som oser af sommer :o) Jeg kan især godt lide det øverste - så enkelt og lækkert det er.
Knuzzer

Mette sagde ...

flotte LO´er du har lavet