søndag den 14. december 2008

Smykkeskrin

Jeg har til min niece, der blev 13 i tirsdags, laver tænstiksæske julekanlenderen om til et smykkeskrin. Jeg har brugt store tændstiksæsker, 24 stk.
Æskerne er blevet pynt med papir fra Bacis Grey + en enkelt blomst og den masse blind.
Hele skrinet har fået fødder af nogle store perler.
Æsker er beklædet ind i og store til at en æske med ørering lette kan være i dem.
Forsæt go søndag. Jeg vil prøve at være lidt kreativ idag, da jeg har en masse bestillingsopgaver. Og så skal jeg høre The Script til. Fik CDén igår og er vilde med dem.

6 kommentarer:

lam sagde ...

smart og flot ide, at bruge det som smykkeskrin. fed detalje emd perleben

Pialine sagde ...

Smykkeskrinet blev rigtig flot og en kanon ide med de perleben :o) Knuzzer

Anne Bente sagde ...

kanon ide, lækker smykkeskrin.

Gitte sagde ...

En super god ide med et smykkeskrin. Hvor er det fint på de små perlefødder.:) Det skal jeg da huske.
God musik :)
Vi ses onsdag?
Knus
Du må forsat ha' en dejlig
15.december aften

Anonym sagde ...

fantastisk gave.

Gitte sagde ...

Håber ikke at gøje slog sig.;)
Jep vi ses imorgen.
knus Gitte