torsdag den 29. januar 2009

Haven på alteten

Det LO er lagt til det kreativ indslag i min eksamen. Jeg har haft en case om en ældre mand, der nu bor i lejlighed, men før havde en have han gik meget op i. Nu har jeg så lavet en aktivering plan, hvor han skal have lavet en lille have på hans alten, så han får sin livsværdiger igen.

Eksamen gik rigtig godt. Jeg fik 10, så jeg er rigtig glad. Nu har jeg weekend og jeg skal ikke åbne en enste bog, men scrap lidt og ud og bevær mig ;o)

God weekend ;o) og tak til alle dem, der krydsede finger.

11 kommentarer:

Linda K. sagde ...

STORT tillykke med din eksamen og dit flotte resultat! Hvor er det et lækkert LO, og sikke en dejlig tanke der ligger bag. Rigtig god dag. :)

Pia sagde ...

Stort tillykke med eksamen og det flotte resultat, lækkert lo og et rigtig godt emne

Karina Beck sagde ...

10!! Superflot. Tillykke og nyd din weekend. Ses vi i Dreampapers lørdag??

Unknown sagde ...

Tillykke med din FLOTTE eksamen.
Rigtig flot indslag til eksamens opgaven

Gitte sagde ...

Et kæmpe stort tillykke med den flotte eksamen. :)
Super flot LO. Jeg synes det er en flot tanke,så han kan opreholde sin elskede hobby, også selv om han bor i lejlighed.
Du må ha' en rigtig god scrapweekend.
Knus Gitte

Pialine sagde ...

Fantastisk godt gået søde - tillykke med eksamen. Supergod ide med indslaget til eksamen.
...måske ser jeg lidt inspiration på din blog her i weekenden ?
Knuzzer
Pialine

Pialine sagde ...

Jeg har lagt en award til dig på min blog;o)
Knuzzer
Pialine

lam sagde ...

STORT TILLYKKE med din eksamen og dit flotte resultat. det var da en genial ide med sådan en haveplan og et smukt layout til at understrege ideen

Pialine sagde ...

Hej igen ....nej ingen crop til mig i denne weekend - det bliver mere eller mindre end arbejdsweekend herhjemme.
Knuzzer

Nikolette sagde ...

Hvor er det altså godt gået! Tillykke!
Stort knus

Charlie sagde ...

STORT til lykke med den FLOTTE karakter - og den forside har da bestemt ikke trukket ned - for den er genial - og viser at du forstår at sætte dig i hans sted. God weekend og vi krydser da gerne næste gang også - bare sig til. =0)