søndag den 26. april 2009

Hurtig scrapning - Vores tøsser

Farver er lidt skæge her, men layout er lavet til aftenet speedscrap på Scrapsisters og lyset er ikke godt her kl. 21:30. Den første time af speedscrap, fik vi hver 10 min et nyt clue til havde der skulle på layout. Jeg arbejde stille og roligt, end til blomsterne over tog hele mit bord og jeg ikke kunne finde de rigtig. Men så tog jeg nogle hvid og glimmer mist og gik i gang. Blomster var og er stadig våd, men layout blev færdig til tiden.
Papiret er den gang fra Webster`s og Prima.

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot layout, du fik lavet.
Jeg sprang udfordringen over. Jeg er alt for langsom til at scrappe til sådan en ...
Du må hve en ny god uge.

Riet sagde ...

What a beautiful layout Connie.

Hugs Riet.x

Gitte sagde ...

Waow hvor blev dit LO flot. Lækre detaljer og farver.
Jeg sprang også den udfordring over. Jeg er jo ikke den hurtigeste scrapper i DK. *ggg*
Du må ha' en rigtig dejlig Solrig uge. :)
Jeg kommer d. 13 til freescrap. Ses vi?
Knus Gitte

Lina sagde ...

Ej hvor er det lækkert - jeg er helt pjattet med farverne - det er lige min stil. Er bange for jeg nok er nød til at 'lifte' dette LO.

Anne Bente sagde ...

wawwww total lækker lo du der har lavet, super flotte detaljer.

Pialine sagde ...

Super flot LO og lækre farver - sjov opgave.

Knuzzer
Pialine