mandag den 18. maj 2009

Konfirmationskort

Lidt konfirmationkort, har jeg haft på bestilling. Det først brugt jeg sølvstickers og vellum med forglem mig ej på. Er selv lidt vild med det kort.
Kort nr. 2 var til en pige der er glad for lyserød.
Weekend har været fyldt med godt selvskab, alt for lidt penge og masser af kreativet. Jep, jeg var med på SAM´s og hyggede mig gevaltig, dejlig at hilse på jer alle sammen. Nu vil jeg tag til Dreampapers og får vinduerne pynte igen.
God uge, alle sammen



7 kommentarer:

Riet sagde ...

Wowww Connie,what a gorgeous cards,l love the images and colours.

Hugs Riet.x

Karina Beck sagde ...

To flotte kort. Smart med den plisserede nederdel.
ps. Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig.

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de dog flotte begge 2.især det øverste er jeg da helt vild med.

Lina sagde ...

Skønne skønne kort - fed ide med den plisserede nederdel. Og tak for en hyggelig onsdag eftermiddag i DP :)

Pialine sagde ...

Superskønne kort på hver sin måde - super ide med den plisserede nederdel og toppen. Selv tak for hyggeligt selskab :o)
Knuzzer
Pialine

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne kort. En super effekt med,at du har pliseret nederdelen. God ide.
Selv tak for en rigtig hyggelig dag.:)
Du må ha' en rigtig god aften
Knus Gitte

Netti sagde ...

Sikke nogle søde kort du har lavet. Jeg er sikker på at modtagerne blev meget glade for dem.