lørdag den 7. november 2009

Et fødselsdags tag

Det er nu en tid siden jeg lavet det tag, men af forskellige grunde fik fødselsdagsbarn først sin gave i mandags med taget på.
Og "fødselsdagsbarnet" blev 40 år. På Taget har jeg forskellig elementer, der fortæller lidt om "fødselsdagsbarn", bl.a. cyklen, biletten og uret.

Den sidste uge har jeg intet scrap fået lavet. Jeg har været på besøg på mit næste praktiksted, nefrologisk afdeling på Roskilde Sygehus. Mit hoved er fyldt med indtryk, nye ord (på latin, for at forstå hvad de siger, ikke nemt), men super spændende. Men hold da op, hvor patienterne er syge.

Være glad for dit gode helbred. God weekend :O)

2 kommentarer:

Pialine sagde ...

Et rigtig flot herrekort med masser af lækre detaljer. Især lommeuret er fantastisk. Godt at du er glad for dit nye sted selvom du har fortalt det kan være hårdt.
Ha´ en dejlig uge
Knuzzer
Pialine

Pia sagde ...

super flot tag med flotte elementer og farver