lørdag den 20. marts 2010

Påskekyllinger

Med et par dies fra QK, karton og mønsterpapir fra Graphic 45 har jeg lavet disse søde påskekyllinger til nolge forårsgren. Efter en tur ud i det grøn kom jeg hjem med nolge pilegren med søde gæslinger på.
Ideen til kyllinger med mønsterpapir har spøgt længe i hovedet på mig. Ja, jeg ved godt ideen med kyllinger ikke er en nyhed, men QK giver bare så mange muligheder for mange forskellige. Ganske hyggeligt at sidde og lege med.



Tak for de mange hilser på facebook i onsdags, hvor jeg fik at vide, at jeg bestod min praktik, den praktik jeg frygtet mest. Nu mangler jeg bare 1/3 af min uddannnelse.



Forsæt god weekend, alle sammen;O)

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ih hvor er de kyllinger bare søde. Hihi den ene med æggeskallen på hovedet.;O)
Et stort tillykke med at du bestod din praktik.:)
Du må forsat ha' en skøn weekend.
Knus

Brit sagde ...

Hvor er de søde.... Er især vild med den der har æggeskallen på hovedet.

Og tillykke med beståelsen af praktikken.

lam sagde ...

Hvor er de kære de små kyllinger. Tillykke med den overstået praktik