fredag den 17. september 2010

Scrap`N`Dream

I lørdags var jeg sammen med mange andre til Scrap´N`Dream i Høje Tåstrup. Igen et super flot og hyggeligt arrangement af Annette og Britt. Jeg hygge mig ved bord 2 med en flok super kreative og underholdende tøser.
Jeg var i kort humør og fik lavet 3½ kort. De 2 af kort skulle bruges til til mine 2 sidst vejleder i min uddannelse. Jeg har fik leget med forskellige teknikker på kort og måtte gå lidt frem og tilbage med min varme pistol, da der ikke var strøm i midten af lokalet.
Selvfølgelig fik jeg også shoppet lidt, stemlper, papir, ny slags lim fra Martha Stewart, et par nyheder fra Tattered Angels m.v. og jeg vandt et lækkert sæt stemlper fra Tim Holtz.
Super skøn dag.

4 kommentarer:

Riet sagde ...

What a gorgeous cards Connie,I love the images and your papers.

Hugs Riet.x

Pia sagde ...

super flotte kort du fik lavet med brug af skønne farver og teknikker.
Du må have en god weekend

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så skønne kort du har lavet i nogle vidunderlige blå nuancer.
Lækre detaljer du har lavet.
God weekend

Karina Beck sagde ...

Det er godt nok flotte kort.
Jeg har også træ stemplet på dit første kort og har glemt det ; )
Og jeg kan godt lide kaninkortet.
God weekend.