søndag den 24. april 2011

Et syskrin

Når man nu har en gine, så må der også et syskrin til. Æske er købt i Netto og jeg har kun sværte bunden af æsken.

Toppen af æsken har jeg laver en masse til. Ginen har fået "kjole" på. Skøjte er lavet af mønsterpapiur der har fået vand og er derefter formet. Syninger med embossing plader fra Tim H og Big Shot. Super et.
Mit dyre bånd fra Køge er brugt omkring kanten. Dejligt med nået extra lækkert til sig selv ;O)


Håber I nyder påsken og det dejlig vejr. Jeg vil ud og sidde i solen inden jeg skal på arbejde.




Ha en dejlig påske søndag.

4 kommentarer:

Riet sagde ...

So wonderful Connie.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...

Kanon lækkert, Connie!!!
Du har virkelige lavet mange flotte detaljer her.

flet ogsjov sagde ...

Hvor er den bare smuk.Hvem der var så kreativ og fantasifuld.....

Pialine sagde ...

Aj sikke en skøn syæske, du har nu altid gode kreative skønne ideer :)
Knuzzer
Pialine

ps. vi ses snart :)