fredag den 9. marts 2012

smile

Layout her er et lifte, indrømmer jeg med det samme. Synes det var så lækkert, jeg er vild med at al pynt er småt, små blomster, små knapper, tråden der løber i mellem, oststof i bunden og glimmer. Og at hele layout er på tværs. Der er ikke brugt Sweet Nothings her, men Pion design.
Billedet af Frederikke er et par år gamle, men der var så mange billeder dengang at det ikke var til at overskur.

Her detaljerbilled af al pynten på et meget lille område.


Ha en god og kreativ weekend.

4 kommentarer:

morkaren sagde ...

Hold da op, hvor er det flot og gennemført, jeg er også vild med den stribe af "småt" pynt. knus morkaren.

Karina Beck sagde ...

Hold da op, det ser godt ud! Jeg kan forestille mig at du har hygget dig med at lave det cluster!
God weekend.

Κατερινα sagde ...

WOW!!!!!!!!!!!so beautifull!!!you do very nice job!

Mariastine sagde ...

Super flot LO, det må være et pillearbejde med pynten, men det er også bare SÅ smukt :o)
Fortsat go' aften.