onsdag den 2. maj 2012

Mit Nikolette kort

 Nikolette og jeg havde en lille hygge scrap aften i sidste uge. Nikolette arbejde på et kort, imens jeg arbejdede med mit Riddersholm album. Men men jeg blev inspirere til at gøre Nikolette kunsten efter og måtte til sidst også lave det lække blondekort med mavebælde.
 Her er fuld skrue på blonderne. Jeg har lavet kort med et stykke kraft karton, Prima´s Almanac serie, ny ynglings papirserie. Her er også brugt chipboards og journaling notecards som passer til serien, skønt de danske butikker er begyndt at det hjem også. Jeg så har jeg brugt en masse gamle knapper, som er købt i en antikbutik.
Her er mavebældet, som holder blonderne på plads.

Ha en dejlig solrig onsdag aften.

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Et lekkert kort!
Klem, Heidi:)

maria sagde ...

wow et lækkert kort, skønne farver og masse detaljer :0)

Nikolette sagde ...

Ja, og jeg må hellere se at få lagt foto at "mit" på nettet, selv om de er taget med mobilen i morges på vej ud af døren, fordi det skulle afleveres i dag..
Og dit kort blev bare så dejlig vitage agtigt :D

Riet sagde ...

This is so wonderful Connie.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...

Flot kort!
God weekend.

troll13 sagde ...

Wow det kort er bare for lækkert, fed sammensætning af papir, farver og dims ;o)