mandag den 28. maj 2012

Tea cup - nålpude

Så nærmer vi os slutningen af Pinsen, hvor jeg har haft fri hele Pinsen. Tre fantastisk dage. Startede fredag med tøjvask og lørdagen med rengøring, så var det overstået. Resten af Pinsen er så gået med venindebesøg, familietur til Ledreborg, Livsstil messe, og idag startede med 20 km på cykle og så kreahygge i gården resten af dagen.
Bl.a. har jeg laver denne tea cup nålpude. Tekoppen er fra Røde kors til en hele 10èr, en flamingokulge, lidt stof, bånd,blomster og nogle syting, så er den hjemme.
Ja ja, jeg skulle have mine charms sakse med. Hvor I kan se hvor sødt det hele er, til trods for sollys.

P.S: Det hele er limet sammen med en lim pistol, også kop og underkop.

Håber I alle har haft en skøn Pinse.

3 kommentarer:

Riet sagde ...

This is so beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Pialine sagde ...

Lyder som du har haft en god påske ;-) det samme har jeg , takker for godt selskab og masser af hygge :-) superflot og supersød nålepude og ja nu kommer charms'ene rigtig til sin ret knus

Alfie sagde ...

Den er godt nok sød - dejlig romantisk.