søndag den 10. juni 2012

Tillykke med Fødselsdagen, Stinne.

Stinne har haft fødselsdag, sådan 29 år og nogle måneder. Mette, Stinnes gode veninde, har sprugt en masse venner og bekendet om de havde lyst til at en side til et album til Stinne. Siden skulle hver 15 x 15 cm, et billede af en selv, gerne sammen med Stinne, samt 3 ord om Stinne.
Her er mit resultar. Jeg var meget længe om finde ud af hvad jeg skulle, ja næsten forsinket. Men pludselig kom det til mig. En side der afspejler mig og min stil, samt orderne og en hilsen til Stinne.
De 3 ord til Stinne . Panduro designer, fordi det kobler os idag sammen, sød forbi det er Stinne bare og har været i alle de år jeg har kendt Stinne. Og så MOR med stort.

Hjertelig tillykke med fødselsdagen, Stinne

Ha en dejlig søndag og tak fordi du kikket forbi.

5 kommentarer:

Annette sagde ...

SUPER flot side du har lavet til Stinne's album. Og meget anderledes en den side jeg har lavet. Håber hun blev glad for albummet.

Tak for igår.

Pia sagde ...

super flot side du har lave, mange søde detaljer

Karina Beck sagde ...

Super flot side til Stinne!

Riet sagde ...

This is so gorgeous.

Hugs Riet.xx

Stinne sagde ...

Hej Søde søde Connie

tusinde tak for din side i min lækre gave. Jeg er så glad og taknemlig over at flere af jer har sat jer og orket at lave sådan et arbejde til og for mig.

Idag er alle ungerne afsted og jeg vil sætte mig og nyde mine gaver og kigge i bogen endnu engang.

Du får en mega krammer når vi ses.

KNUS Søde du!