mandag den 24. september 2012

Nålepudemokkakop

 Jep, så har igen været omkring den lokal Røde Kors butik og denne gang fik købt jeg mokkakopper, 5 kr paret. Da jeg stod og betal gik snakke om  kopperne og jeg fik fortælle hvad jeg skulle bruge dem til, så vil damen i kassen, gerne ser en og enten med at købe en. 
Jeg har så lavet denne nålepude mokkakop til hende. Koppen ser kæmpe stor på billederne men måler kun 6,5 cm over toppen. Og ja, damen i Røde Kors butik blev super glad for den. 

Der kommer nok et par kopper til, da jeg også selv skal have et par.

Ha en dejlig kreativ uge, vejret er hvis til det.

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Wauw hvor er den flot! Hvad bruger du til selve nålepuden? Jeg skal nemlig også have lavet en nålepude af en slags snart :)

morkaren sagde ...

Utrolig sød, og dit pynt i underkoppen er kært. knus morkaren.

Jytte sagde ...

Wauw!! Den er lækker !! Alt pynten i underkoppen - ligger det løst eller har du limet det fast?

Super flot!!

Pialine sagde ...

Den blev jo helt smuk og synes stadig det er en super ide :)
Knus

Anonym sagde ...

GENIALT og SMUKT !!

Riet sagde ...

This is so wonderful Connie.

Hugs Riet.xx