onsdag den 17. oktober 2012

Lige et fødselsdagskort

Endnu et af mine malet motiver er blevet til et kort. Her er det også et digistemple fra Redonkuloes Design, jeg lidt problemer med printersværten der løber, hvis jeg farver for meget omkring strenger. Det er jeg lidt ked af, om jeg skal ud og købe nye printer eller om gøre noget andet ved jeg, hvis I har godt råd, så skriv dem gerne. Jeg har en HP printer nu.

Nå men, motivet er sødt, og jeg har leget med at farve håret sort og pink, lidt sjovt, så kort er et rigtigt teen kort. Igen har jeg brugt Prima "Rondelle" serie. 

Ha en krea dag/aften. Håber på nogle gode råd. 

3 kommentarer:

Lina sagde ...

Laserprinter vil virke hver gang. Du kan også få den fotokopieret (på en rigtig kopimaskien), da toneren i sådan en også altid vil virke. En anden mulighed, inden du går ud og køber ny printer, er at prøve dig frem med forskellige 'kopimærker' blæk, istedet for det 'rigtige HP' blæk i printeren. Du skal blot være opmærksom på at garantien ofte ryger på printerne, hvis man ikke bruger original blæk hele tiden. Jeg bruger jo Copics, og ved der er lidt forskel, men selv har jeg aldrig haft problemer med mine Canon printers. Før havde jeg en Canon Pixma MP600, nu har jeg en Canon PIxma IX6550. Både med original og kopiblæk har jeg ingen problemer haft. Så hvis du overvejer at skifte printer, så sender jeg gerne et prøveudskrift så du kan tjekke blækket inden.

Super kort forresten ;)

Pialine sagde ...

Jeg har lige købt copic papir og printet et digital print og farvelagt med copics, der løb blækken ikke ud. Så måske har papiret også en indflydelse på printet.
Forøvrigt et rigtigt sødt kort - er vild med den måde du har farvelagt håret :)
Knus

Connie sagde ...

Rå stilig :)
Ha en fin helg.
Klem Connie