mandag den 24. december 2012

24. december - Julegaven


Rigtig glædelig jul - her i huset har der været lidt panik her til morgen. Julepapir er sluppet op og jeg mangler lige et par gaver, at pakke ind,  i nu. Så jeg har været i det kreativhjørne og fundet hvad jeg havde. Det er der kommet disse 2 søde indpakninger ud af. 
Papirposer, dem jeg ellers bruger til mini album, og nogle kageseviette, samt lidt sødt bånd og et par stempler, så  var opgaven klart og jeg er næsten klar til en fredlig juleaften i familiens skød, skal bare have overstådet en 8 timer lang arbejdsdag.

Se materialelisten her

Rigtig rigtigt glædelig jul.

3 kommentarer:

Pialine sagde ...

Meget kreative flot indpakning - den må jeg huske til næste år :)
Glædelig Jul søde.
Knus

Dorthe sagde ...

Smuk indpakning du fik lavet. Godt du er en kreativ sjæl :)

Rigtig Glædelig Jul til dig og din Familie.

Gitte sagde ...

Super fine juleindpakninger :)

Jeg vil også ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul.
Knus Gitte