fredag den 14. december 2012

14. december - til og fra

 14. december - 10 dage til juleaften. Jeg har i ugens løbe været i gang med års til og fra kort. Og selvfølgelig  skulle det være et farvelagt motiv. Stemplet fra Bildmålarna, og er ikke særligt stort, så hun passer perfekt til til og fra kort.   
 Jeg har brugt mine nye Spetrume Noir og Flexmarker tusser, som jeg har fået i fødselsdagsgave. 
At lave mange, er en fin øvelse i forskellig farvelægnings teknikker.

Synes det er helt hyggelig at blogge hver dag her i decmber. Tak for alle de dejlig kommetar jeg har fået undervejs. Det har været skøn, sjovt og spændende.

Ha en dejlig 14. december

12 kommentarer:

Pialine sagde ...

Godmorgen søde, supersøde lækre til og fra kort - og en supergod ide.

Dejlige farver ....

Du må have en dejlig dag også..
Knus
Pialine

Dorthe sagde ...

Hvor er de søde dine til/fra mærker!
---
Og ja - jeg giver dig ret .. det er hyggeligt at Decemberblogge.
God 14. dec.

Jytte sagde ...

Super søde .. du er bare så god til at farvelægge .. knus :-)

Made By Mulle sagde ...

Ih, jeg bliver da helt inspireret til at lave nogle tilsvarende til vores julegaver.. Kan ikke huske om jeg har fået sat nogen på endnu...

Jean sagde ...

Hvor er de bare smukke..!

Rigtig god weekend..

Annette sagde ...

Hold da helt op nogle fantastiske og smukke til og fra kort. Hvis jeg fik sådan et, ville jeg gemme til for tid og evigt.

Glædelig 14. december,

Hos Egebjerg sagde ...

Dejlige lyse farver og perle-snefnug sætte lige blikfang på.
Ha en dejlig fredag og god weekend.
Knus Leila

Sannekreativ sagde ...

NÅÅÅÅ nogle søde til og fra mærker, og jeg er med i koret, du er super dygtig til favelægning:-)
Knus Sanne

Karina Beck sagde ...

Søde til og fra kort.
Du må have en rigtig god weekend.

Annette / aka sagde ...

Ja, vi er faldet for samme motiv i samme størrelse.
Dine til og fra kort er bare SÅ smukke. Skønne farver og så lidt stribede........superfin effekt.
Du er en knag til at male - også.
Måske lifter jeg lidt ideen....Gemmer den i hvert tilfælde. Tak.

Og så VIL jeg ikke se og høre om flere nye tusser/farver.....Jeg er jo ikke engang færdig med at samle på Promarkere. Du må ikke friste en svag sjæl som mig....hihi.

Ja, det bare så hyggeligt med juleblogging - men tager også meget tid.

God 14. decemberaften.

Netti sagde ...

Hvor er de bare vildt flotte!! Og lyseblå og hvidt er nu så flot sammen.
Fortsat god fredag aften :)

Gitte sagde ...

Ih hvor er de til og fra kort bare søde og i så fine vinter farver. Det stempelaftryk er da for cute.
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knuz