søndag den 30. december 2012

Godt nytår


Et lille kort fra sygsengen, jeg er ramt af influenza  som så mange andre også, så når jeg ind imellem har været lidt op af sengen/sofaen, mest fordi jeg fået ondt i ryggen af at ligge har jeg fået lavet dette kort. Helt dejligt at lave kort, der ikke har nået med jul at gøre. Og så adligevel, for det søde tryk fra Saturated Canary er en julfigur, hun havde en gavesæk ved siden af sig og en pompom på strømperne, men det har jeg klippet væk, og så kan hun jo brugs året rundt.
Jeg har leget med folder i hendes kjole der kommer ned fra og op, da kjolen poser forneden. Lidt sjov, da der er farvet mange, mange gange over folderne for at få resultatet. Synes også det er en god effekt, at hun sidder/stå på det sort mønsterpapir. 

Rigtig godt nytår

til alle.

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super sødt kort og flot farvelagt.
Rigtig god bedring.

Pialine sagde ...

Godt farvelagt og ja folderne dem øver jeg mig også på :) God bedring - håber du har det bedre i dag.
Knus
Pialine

KFE Design sagde ...

Rigtig flot kort og rigitg god bedring samt godt nytår.

Jytte sagde ...

Så fint et kort!! Ih, hvor surt med influenza ... rigtig god bedring og

RIGTIG GODT NYTÅR ...

Knus Jytte :)

Jytte sagde ...

Så fint et kort!! Ih, hvor surt med influenza ... rigtig god bedring og

RIGTIG GODT NYTÅR ...

Knus Jytte :)

Annette / aka sagde ...

Din stakkel...Det er så surt at være syg... (min omgang var mere maven...og det er gået forholdsvis hurtigt over)
Superflot kort du har lavet med det fine stempel. Fed effekt med den måde du har malet kjolen på, og ingen kan jo se noget jul over den pige.

Godt nytår til dig og dine - og tak for dine mange besøg hos mig.
Rigtig god bedring....
Knus fra Annette

Gitte sagde ...

Et kanon flot kort. Super lækre farver og detajler. :)

EJ din stakkel håber du snart bliver helt frisk igen søde. Rigtig god bedring med dig.

Ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår.
Knuz Gitte

Lisa Rasmussen sagde ...

Rigtig fint kort!
Rigtig god bedring, jeg håber du bliver frisk til nytårsaften ;O)

Pialine sagde ...

Godt Nytår - vi ses snart :)
Knus
Pialine