onsdag den 9. januar 2013

JuleTivoli

                           
Så fik jeg fremkaldt billeder fra julen og december måned, og lavet et par ting med dem. Her er det billeder fra en tur i Tivoli, hvor min mor og jeg har pigerne for os selv, hvilke var rigtig dejligt og hyggeligt. I Tivoli så blandt Nødknækkerne, som super flot lysshow, så det var opladt at lave layout i Graphic 45 "Nutcracker Sweet" serie. Papiret i serie er dog nået urolig, så jeg har matte både papir og billeder for at få ro på.
 Lille detajle med lyslåsen og englen der kikke ud.
Titlen skulle være blå, så sølvglimmebogstaver blev farvet med ProMarkers. De er godt til mange ting de ProMarkers. ;O)

Layout er lavet til en skitsudfordring, som jeg vandt ved lodtrækning. 
1pk. Studio Calico træmænd og damer
Tim H. Chitchat (små ord)
og søde fjer i guldbrun

Tak for alle jeres bekymning om min influenza. Influenzaen er væk, hosten er der i nu, men den er på retur. Jeg har haft en nat uden hoste og en med et mindre hosteanfald. Så nu skal jeg bare komme af med trætheden. Så det gå frem af. 

Ha en dejlig onsdag.

4 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Ja, det er godt nok noget uroligt
papir du har valgt, men du har løst
det godt. Smukt layout ;O)

Gitte sagde ...

Flot layout.
Dejligt at det går fremad med helbreddet.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et flot jule layout.

Vivi sagde ...

Festligt lo - Tivoli værdigt....
Dejligt det går den rigtige vej med helbredet....