mandag den 22. april 2013

Bare et maleri . mixed media

 Det her maleri har været meget længe under vejs. Faktiske år, 2 til 3 år. Det startede en søndag aften, hvor jeg var ude med storskrald. I bunden af skrald stå 2 lærred, et helt nyt, i indpakning i nu, samt et hvor et barn havde tegnet lidt på. Jeg tog dem. 
De fik hurtig en bund, dette med overført mønstrepapir, krakkeling og i blå og grønne farver. Samt et overføret billed af mig selv. Så gik det hele i stå. I februar, havde jeg besøg af en som fik mig til male igen. De 2 lærred komme og stå i køkken, jeg jeg har gå og kikket på dem, og ideer til hvad jeg skulle lave på dette lærred komme lige så langsomt. 
I fredags gik det pludslig hurtig, hjertet komme på. 
Og lørdag eftermiddag og aften blev resten til. 
 Vinden blæster i mælkebøllerne, måske blæser hjertet væk, men det er heldigvis stor. 
Små ord er stemplet rundt omkring på maleriet. 

Lærredet er 50 x 50 cm

Håber I kan lide det. 

P.S. Lærred nr. 2 er i idefaser i nu.;O)

6 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

det er da et super fint maleri i glade farver

Christina sagde ...

Det er rigtig flot :-)

Christina sagde ...

Det er rigtig flot :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare fint Connie! :)

sanne sagde ...

Hold da op det er da et super dejligt billede bliver helt glad af at se på dit sommer billede glæder mig til det næste :0)

sanne sagde ...

Hold da op det er da et super dejligt billede bliver helt glad af at se på dit sommer billede glæder mig til det næste :0)