søndag den 21. april 2013

Et ur kort - TimH igen

Til SAM igår fik jeg endelig købt Tim H´s vækkeur. Så jeg måtte ligt lave et kort med den. 
Uret har fået UTEE i guld og sort, tandhjulene er lavet med krympeplast og Tim H´s gear die´s, de har også UTEE. Mønsterpapiret er fra Tim H også, så det blev vist til et Tim H kort.

Jo, jeg fik shoppet igår, mest ting til mit malerier, og næsten det hele har været igang, så jeg kan ikke ligge et billed ind af min ny indkøb. Jeg fik også snakket en dele, dejligt at hilse på jer. Det var lige før jeg ikke fik købt noget, så jeg måtte en rundt til i halen. 

Ha en dejlig søndag. 

2 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Super sejt Tim kort!!!!
Øv, vi stødte jo slet ikke på hinanden igår ;O)

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et smukt kort og sikke farver ! Fantastisk.
Dejligt at høre det blev en god tur til SAM. På både den ene og anden måde ! hihi.