onsdag den 29. maj 2013

A girl and a guy

 Idag få I lige et par ansigt til. Kursus er så ses overstået, men der er en meget aktiv facebook gruppe til kursus, hvor man bliver inspirere til at forsæt og afprøve. 
Endligt havde jeg et ønske ret tidligt om jeg vil prøve at lave et ansigt med med hat, med jeg skulle lige have lidt prøvelse før jeg kaste mig ud i det. Og resultatet er jeg super glad for. 
Facebook gruppe er årsagen til at ham her blev til. Håret er jeg ikke glad for, men selv synes jeg han er faldt godt ud. 
Siderne er næsten i A4 størrelse. Jeg bruger NeoColor 1 og 2, Galato og PITT artist pen " big brush" fra Faber Castell. Hvid Golden Heavy Boby acryl maling.

Ha en dejlig onsdag. 

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Hold nu helt k... hvor er de bare flotte. Helt vildt så hurtigt du udvikler dig.

Riet sagde ...

So gorgeous.

Hugs Riet.xx

Lisa Rasmussen sagde ...

Hold da op Connie, jeg er dybt imponeret for det ser bare så super godt ud og hende med hatten hun er da bare for lækker ;O)

Annette / aka sagde ...

Du er da bare kommet efter det tegneri. Fantastisk.