onsdag den 5. juni 2013

Tiden gå

Lidt andet end mine ansigter, bliver det da også til. Her har jeg leget med metalfoile og tør embossing på de mange urer jeg har gang i på dette kort, og alkohol ink. Super rå effekter dette giver. Papirserien er fra Joy og har også masser af ur på.  
Ind i kort var det også lige plads til et ur mere, samt en lille lomme. Elsker urer og de er super fede til herrekort. Nu håber jeg bare kort havde den effekt, jeg håbende.

Håber I nyder denne dejlig Grundlovsdag. Jeg har brugt dagen ude i gården med, ja, at tegne ;O) 

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort.!
Jeg glæder mig til, at vi skal lege.; )

Ann Weiss sagde ...

Super lækkert herrekort! Gennemført og passer godt med teksten :)

Riet sagde ...

What a beautiful card Connie.

Hugs Riet.xx

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig fedt herrekort her. Jeg er også lidt vild med ure, og her er de bare helt perfekt brugt. Flotte detaljer overalt.

Annette / aka sagde ...

Hvor er det flot. Og en fed effekt med embossingen på metaluret.
Her nyder vi også det fine vejr. Men det er dårligt scrappevejr.....for noget skal man vel brokke sig over...hihi.

Sannekreativ sagde ...

Wouw sikke et lækkert kort. Du er bare super dygtig.
Knus Sanne

Lisa Rasmussen sagde ...

SÅÅÅÅÅÅ fedt og lækkert ;O)

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare flot Connie!

KFE Design sagde ...

Det er utrolig spændende dit kort - flotte effekter.