mandag den 9. september 2013

90 års fødselsdag - mini album

Min mormor blev 90 år sidste i august og dag blev fejet med stor familiefest. 
I løgdags til Scrap`N`Dream lavet jeg til lille mini album fra den store dag, hvor vi tog en masse famliebilleder. Så indlægt har mange billeder.
 Mini albummet er lavet af papirposer - jeg har tidligere lavet 2 videoer, hvor jeg viser hvordan man samler det. Her er der link til dem:

 Billeder i lommerne kan tages ud, så min mormor bedre kan se på billederne. Hun se ikke så godt mere.
 Derfor er teksten i albummet også sparsomt.
 Klik på billederne så blivet de større.
 Datter, børnebørn og oldebørn.
 Hele familien
 Den jyske del af familien

Tak for kikket. Albummet var super at sidde og lave i lørdags, hvor jeg både kun snakke, vise min mor hvordan man lavet albummet og have det hyggelig samtide og lige pludslig var det færdig. 

Tak til bordet for en hygglig dag. Og til Annette og Britt for super arrangement.

6 kommentarer:

calmlund sagde ...

Lækkert lækkert album.

Gitte sagde ...

Super flot album.

Maryann Laursen sagde ...

Et rigtig smukt og lækkert album Connie. Jeg er sikker på din mormor vil elske det.

maria sagde ...

Super super lækkert album du har lavet :-)

Lisa Rasmussen sagde ...

Super smukt album som der helt sikkert er en mormor der vil elske ;O))))

Annette / aka sagde ...

Superflot album og der er godt nok plads til mange fotos.