torsdag den 5. december 2013

Project Life Kursus med Mona

I tirsdag var jeg på kursus i Love2scrap med Mona, der undervis i Project Life. Kurssu var super og meget inspirere, tiltrose for sprogt, glimmer og alt for lidt tid. 
Jeg har en del fotos og desværre genskin i billederne. Det er svære at tag billeder i dages lys for tiden og jeg bor under en kæmpe stilase, så jeg har tusmørke i de lysetimer. 
Vi skulle lave et titel kort, og jeg har valg og arbejde med sidste uges billeder, derfor et uge kort. Titel kort skulle være i lag og have det gyndensnit. 

Lave et gennemsigte "kort" med glimmer, jeg valgt at lukke Kort/lommer med washi tape. 
Vi skulle arbejde med et indsæt, en snap lomme, og der forsæt jeg med glimmer ovs. 
Bagsiden med de sidste billeder. 
Der er brugt papir af Glizs design, core kit Brush, Midnigth  og 5 th and frolic.

Håber I overledet de dårlig billeder. Ha en dejlig, måske krea aften tiltrose for stormen og glædelig 5. december. 


9 kommentarer:

Malene sagde ...

Nåh det var dig der var den ene Connie hehehe.
Ja det var et godt kursus. Og dine sider er da blevet fine.

kortmager sagde ...

Det ser bare godt ud. Det er altid godt at komme på kursus - hvis ikke andet så bliver man da rigtig meget inspireret.

Karina Beck sagde ...

Tak for sidst.
Du er god, du er færdig med siderne. Flotte det er de, også IRL.
Jeg har slet ikke kigget på dem, men færdig, det bliver de... på et tidspunkt! ; )

calmlund sagde ...

Flotte og spændende sider og gode udfordringer.

Mona sagde ...

Hej connie.
Tak for sidst!!
Hvor er det dejligt at få lov at se hvad du har lavet. Jeg er vild med dit spreed og din stil!!
Kh
Mona
Ps undskyld for mit sprog ;)))))

Gitte sagde ...

Hvor er det bare nogle skønne sider. Dem må jeg snart se IRL. ;O)
Forsat dejlig aften
KNus

Annette sagde ...

Ser fedt ud. Ville gerne ha været med på kurset.

Mio sagde ...

Skønne sider dem må jeg se IRL : ))

Lytzen sagde ...

Hold op det ser godt ud! :D

Tak for inspiration

Og tak fordi du lige delte i gruppen ;)

Stort knus