søndag den 26. januar 2014

No. 1 Selfie

Endnu et "Selfie" layout - det er jo også in med disse selfieer. Frederikke, min nice, har "lånt" min mors kamera og tage disse billeder, tror dog billeder er taget med hjælp fra store søster Cathrine. Billeder er skæge og skulle da scrappes. 
Layout er lavet med en papir serie fra MME, super lækker serie. Jeg har prøv at tegne kanterme op med en sort tusse i sted for at svært. Synes jeg har sværte i så mange, at det er på tid at prøve noget nyt. 

Ha en dejlig søndag - nu er det snart tid til Scrap`N`Dream igen. Jeg har fundet ud af hvad jeg skal  lave den dag, i det jeg er igang med at rytte op og ud i mine mange overskudsbilleder. Så jeg har fundet nogle billeder  fra Else Damsgaard´s og min tur til Samsø i 2008, billederne de gode skal sætte ind i min Project Life mappe med pynt og journalisering. En opgave jeg glæder mig til at komme i gang med, for turen var fantastik og det er mange sjove billeder, lige fra mærkelige fulge, skeletter, til røgende tæppe til billeder af korn, græs og bare tæer. Hvad man ikke oplever på Samsø.

Ha en dejlig søndag - jeg ville blive inddørs i den bindende kolde, men jeg har Bella( min bror´s hund), så jeg må ud i kulden og gå tisseture. 

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Herligt LO.

Jytte sagde ...

Herligt layout med skønne selfies :)

Karina Beck sagde ...

Flot layout med herlige billeder. Det ser godt ud med pennen på kanterne.
Hvor længe skal du have Bella?

Annette sagde ...

SUPER fedt LO, og så fantastiske billeder.