onsdag den 22. januar 2014

Project Life - december

Her kommer et lidt billede tundet indlæg med tilhørede video, hvor jeg forkalde lidt mere om detaljer og hvordan jeg har lavet dem og hvad der sker på dem, så billeder her mere hvis dem skal kikke lidt mere.
Jeg valgt at lave min december daily i PL form. Nolge dag fylder ingenting andre en hele side eller to.  
Se videoen her.
En dag i Tysklang og min bror kommer hjem fra Qatar. 

Endelig kom plasten væk fra stillads og lyset kunne kom ind i gang. Idag har de pillet stillads helt væk på forsiden af huset og jeg glæder mig til der igen kommer lys ind i stuen, med det sker nok frst i næste uge, det tag lang at pille det fra hinanden, men stilladsarbejderne er sjov og synger dagen lang. 
 Synes lide jeg vil fortælle om billedet her nederet til venstre. 
Vi er til stor fødselsdag og hele familien er samle. Belle (hunden) er også med til festen. 
Bella og Emma (4½år) bliver gode venner, så gode venner, at Emma siger til sin mor, at " Bella er så sød, at jeg græder nå jeg skal hjem". Bella lånt også Emma´s bamser og komme med 3 i munden på engang.
De to hyggede sig.
Juleaften, min far ønske sig et par træsko og fik 3 par.

Håber I er med i nu. I må have en dejlig dag. 

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Fine sider du har lavet.

Lise-Lotte sagde ...

dejligt når et projekt er færdigt.. ser fint ud

maria sagde ...

Super flotte sider :-)

Gitte sagde ...

Det er nogle fine sider

Annette sagde ...

Super skønne sider, og fede detaljer, og endnu skønnere video... Tak for super god inspiration.