lørdag den 24. maj 2014

5 things I Love about You

Så det det weekend igen og jeg har fri i denne weekend. Super skønt og den skal bare nydes, bl. a sammen med ham jeg deler livet med. 
Jeg har lavet dette layout til min dejlig kæreste for at fortælle ham hvor meget han betyder for mig. 
Jeg blev inspireret til at lave layout, da jeg fik den lomme med tilhørende kort til. Jeg har købt en value grab box, hvor både mønsterpapir og lommen kommer fra. Det var i øverig et ok købe og jeg har allerede taget materiale fra til næste layout.
Som det ses er layout bygge op i lag med 3D puder i mellem lagene. Pyntet og tallene er fra Heidi Swapp. 

Ha en dejlig weekend, jeg skal med manden min på krammermarkedet idag. 





3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er et lækkert LO, jeg er vild med farverne. Så godt til en mand.
God weekend

Gitte sagde ...

Flot lay out i nogle skønne farver

Maryann Laursen sagde ...

Virkelig flot LO Connie, det kan han da kun blive rigtig glad for.