fredag den 11. juli 2014

Let´s go home

Sikke en sommer vi har, jeg tæller stille og roligt ned til min ferie, som starter om 14 dage og 9 arbejdsdage. Men men desværre ikke helt ferie, men tiden skal bruges på at pakke ned og rytte ud, da jeg skal flytte sammen med min kæreste. Det bliver så spændende... 

Vi skal flytte ind i dette dejlige rækkehus den 1. Septemper, som er på layout her over. Jeg glæder mig til mere plads, scraprum👏, og at vi skal i gang med alle de ting vi har planer om. 
Til layout har jeg brugt echo park " capture life", og jeg er bare vild med mønstrepapiret her over med byen i baggrunden.
Ha en dejlig weekend og nyd solen og varmen. 😃😃😃


3 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Tillykke med rækkehuset, det blir godt nok skønt med lidt mere plads er jeg sikker på. Og et lækker LO du har lavet her som viser det hele såå flot.

Karina Beck sagde ...

Flot layout. Det bliver da spændende med en ny begyndelse i dit liv!!
God weekend.

Lisa Rasmussen sagde ...

Super lækkert layout. Tillykke med den nye bolig og held og lykke med det "nye" liv ;O))