mandag den 6. oktober 2014

Bæverrafting

Hold da op så gik der en uge mere, nu er det mandag igen og jeg blogger for Love2scrap idag igen. Jeg havde en fridag i sidste uge, hvor jeg havde en scrap/hyggedag. Og jeg fik i den grade leget.
Her er resultar af en kreadag med div. tørtider.
Jeg startede med et hvidt karton, som jeg opdelet med washitape i de 9 felter. Derefter farvet jeg felterne med mine Gelato´s farver, i gule,orange og røde farver. 
Da felterne var tør, var der ren hygge at pynte de forskellige felter, jeg embossede forskelligt pynt med guldglimmer embossing pulver, så det passede sammen. De to af felterne har jeg stemplet med et stort Hero Arts stemlpe, som jeg også leget med i sidste uge.
Mønsterpapir, bogstaver og klistermærker kommer fra Simple Stories "Homespun" og vellum fra WRMK
Ja, skønt med en dag for sig selv i selskab med sine yndlings scrapting, i menes man mindes en dejlig dag, i skønt selskab i Bon bon land. Og jeg elsker Bæverrafting.;O)

Du må have en hygge, kreativ uge.



Ingen kommentarer: