fredag den 31. oktober 2014

Captured

I denne uge har jeg mødt lidt senere end jeg ellers gør fordi jeg har været på kursus, så jeg har haft lidt tid om morgen til at lave dette layout. 
Jeg er vild med billedet af min gamle mormor på 91 år, der sidder i denne stor stol og bliver næsten væk i den. Hun har min fars jakke på, fordi hun fryser lidt. Min mormor og resten af familien er på sommerhus besøg, så hun er ikke i de vant omgivelser hjem og så bliver man jo træt. 
Til layout har jeg brugt Heidi Swapp´s Septemper Skies, så lækker en serie med de mange skønne blomster. 

I må have en dejlig weekend, jeg passer jobbet og holder fri mandag og tirsdag i stedet for.

2 kommentarer:

Vivi sagde ...

Rigtig dejligt layout du har lavet med billedet af din Mormor

Pia Larsen sagde ...

Flotte farver på LO'et.