mandag den 8. december 2014

Jule mareridt

Ja, julen skulle jo være hyggeligog rar, men men.....
Nu har vi sunde os lidt efter det mareridt vi og mange andre oplevede i lørdags.
Vi var på julehygge tur til København. Tur ned af Strøget og derefter skulle vi have været iTivoli. Det startede også godt, 2 minutter i Magasin og vi var væk fra hinanden. Vi fandt hinanden igen. 
På Strøget var der hyggelig julepynt, men mange mange mennesker. I de små julemarkeder var der så mange menneske at der proppede til og man så ingenting. 
Så kommer det virkelige mareridt. Midt på Strøget danne sig pludselig en stor menneskeprop. Vi kunne ikke komme nogle stedet hen. Folk pressede på, vi stå som sild i en tønde. Der blev rådet, pressede og mast. Jeg blev bange for at falde, andre havde svær ved at trække vejret. Pludselig var der hul og proppen væk. Meget mærkeligt. 
Vi opgav at tag i Tivoli. Køen ind i Tivoli var super lang. Vi havde fået nok.
Nu starter en ny uge. 
Glædelig 8. December❤️

5 kommentarer:

Mette sagde ...

Puha...det lyder ikke rart. Sådan har jeg det med udsalg og bytteborde til SAM :-)
Jeg han ikke få luft når folk møver. Ærgerligt at I ikke kom i Tivoli - der er så hyggeligt i julen.

kortmager sagde ...

ubehagelig oplevelse.Godt i ikke kom noget til.

Ann Weiss sagde ...

Sikke en træls oplevelse.
Vi var i tivoli sidst i november og det var bare så hyggeligt. Men efter 3 timer ca. havde jeg nu fået nok af de masende mennesker og "flyt-dig-jeg-skal-til" mentaliteten, så vi tog hjem igen. Men de 2 små havde også fået nok der :)

Gitte sagde ...

Øv sikke en ubehagelig oplevelse.

rhh sagde ...

Det lyder ubehageligt, jeg håber I får tid til st besøge Tivoli på et tidspunkt uden for meget trængsel