mandag den 6. juli 2015

½ år - mixed media layout

Vores dejlig lille hvalp er nu ½ år, som tiden dog gå. På dagen tag jeg nogle billeder at hende, som jeg har scrappet et af. Jeg har brugt en papirserie fra Carte Paper " Style board", både 12 x 12 og 6 x 6. Serie er sød, sommerlig med de dusede farver. 
Jeg er hele vild med dies sættet med den lækler sjølfe, som er næsten hel flad, så man let kan bruge den på layouts og kort, og adligevel ser ud af en hel masse. 
Gitte har fået hundpoter hjem i butikken, et super fedt baggrunds stemple og lækker stecils, her har jeg brugt modelings pasta til stecilen, der har de største poter og svært til de små søde poter på stemlpet.

Ha en dejlig mandag

2 kommentarer:

Mio sagde ...

Skønt LO du har lavet, den stencil skal jeg da vist have finger i : )

May Britt sagde ...

Hold op et super lækkert LO og sikke en skøn hvalp...