mandag den 13. juli 2015

This is us

                               
Så er det mandag igen og jeg blogger et nyt layout, hvor jeg har bruget den lækker og sommerlig papirserie fra Crate Paper " Stileboard", som Gitte har i butikken
Kender du det, nogle layout kommer næsten af sig selv når man sidder med det lækker papir, sådan var det med dette layout, pludseligt var det der bare. Jeg har klippet en masse firkanter i 6 x 6 blokken og lange kanter til at få det hele til at hænge sammen. Papir og pynt med fugle og fjer er et must hav, med Pepsi på billeder, det er hendes "hobby".

Ha en dejlig weekend og sommer.....

2 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

rigtig sommerligt, jeg laver aldrig lO, men kunne godt prøve det endag. hvordan gemmer man alle de LO´s ? jeg syntes kort fylder endel hen ad vejen ;O))

Nikolette sagde ...

Hvor er I søde alle 3 :D nå ja, lo er da også godt GG